منتديات فرفش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات فرفش ترحب بكم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رودى...بعد 20 يووم

كاتب الموضوعرسالة
عصفورة الحب
مشرف
عصفورة الحب

رودى...بعد 20 يووم Empty
مُساهمةموضوع: رودى...بعد 20 يووم   رودى...بعد 20 يووم Emptyالأربعاء نوفمبر 30, 2011 9:04 am

كان بحبني وبخاف عليا وكنت بحس بيه وبحس بيا كان جواه ملاك بسامح وينسى عمري ما شفت زيو عمرو ما كان بيقسى عشاني سابني واتغرب وقلي يومين وهنقرب راجعلك تاني مش بهرب ده انا بحلم اكون ليكي ومها جرالي هتحمل هدوس ع الصعب وهكمل ولو بعدي كمان طول باذن الله راجع ليكي.... بحبني بخااااف عليا بحس بيه بحس بياااا

وكان دايما بيكتبلي بطمني عامل ايه وكل جواب بيوصلي اشوف دمعو معلم فيه احس بجرحو من جوا بالي انا فيه انا وهوة اقول يا رب وادعيلو في بعدو الدنيا ما بتسوا يمر ايام وراها سنين وقلبي عليه بجد حزين اصبر روحي واستناه اعيش بدموع نار وحنين..اه.. بحبني بخااااف عليا بحس بيه بحس بياااا

وبعد عزاب يا ناس بعتلي وقالي وحشاني راجعلك بعد 20 يووم وهبدا بيكي من تاني بقيت من شوقي بندهلو ونفسي صوتي يوصلو البست عروسه من الفرحه رحت استنى واقابلو لقيت صندوق وصورته عليه وناس شايلين وجاين بيه قالولي البقاااء لله راح الي انتي بتستنيه عشاني سابني واتغرب وقلي يومين وهنقرب راجعلك تاني مش بهرب انا بحلم اكون ليكي ومها جرالي هتحمل هدوس ع الصعب وهكمل ولو بعدي كمان طول باذن الله راجع ليكي

رودى...بعد 20 يووم
صفحة 1 من اصل 1